1550588957874 polski angielski
1. Co to jest Serwis Transakcyjny?
2. Czy korzystanie z Serwisu Transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?
3. Kto może zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
4. W jaki sposób mogę zarejestrować się w Serwisie Transakcyjnym?
5. Czy na swój adres e-mail otrzymam potwierdzenie wypełnienia formularza rejestracyjnego?
6. W jakim czasie od rejestracji muszę wpłacić zadeklarowaną kwote na konto subfunduszu?
7. Co się stanie, jeśli pierwszą wpłatę na konto subfunduszu zrobię z innego rachunku niż podany podczas rejestracji?
8. Czy rejestrując się w Serwisie Transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
9. Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji, mogę zaktualizować dane dostępu do Serwisu Transakcyjnego?
10. Po jakim czasie od wypełnienia formularza uzyskam dostęp do Serwisu Transakcyjnego?
11. Jak aktywować dostęp do konta w Serwisie Transakcyjnym?
12. Jak długo ważny jest link aktywacyjny?
13. Jak aktywować dostęp do Serwisu Transakcyjnego, gdy link aktywacyjny wygasł?
14. Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
15. Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?
16. Co mam zrobić, gdy zapomnę identyfikatora lub hasła?
17. Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
18. W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?
19. Jak mogę nabyć jednostki subfunduszu?
20. W jaki sposób mogę dokonać wpłaty z tytułu nabycia wybranego subfunduszu?
21. Jak mogę wycofać środki z subfunduszu?
22. Jak mogę złożyć zlecenie zamiany lub konwersji?
23. Czy będę dostawać potwierdzenia zlecanych przeze mnie transakcji?
24. Czy mogę zrezygnować z otrzymywania potwierdzeń transakcji?
25. W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywania potwierdzeń?
26. Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane jednorazowym kodem?
27. Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?
28. Gdzie znajdę informacje na temat transakcji, która została wykonana?
29. Czy mogę otworzyć IKE lub IKZE przez Internet?
30. Czy w Serwisie Transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
31. Jakie dyspozycje mogę zlecić przez Internet?
32. Jak mogę zmienić swoje dane?
33. Chciałbym korzystać z Serwisu Transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
34. Czy z Serwisu Transakcyjnego może korzystać również mój pełnomocnik?
35. W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
36. W jaki sposób mogę zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
37. Jak bezpiecznie korzystać z Serwisu Transakcyjnego?
38. Jak chronić komputer przed złośliwym oprogramowaniem?
Aktualności
Prognozy rynkowe na 2019 r.

Zarządzający Union Investment TFI przygotowali dla Państwa prognozy na najbliższy rok.

 

Program PPK w Union Investment TFI
Union Investment TFI poszerzy swoją ofertę
o Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK).

 

Typy inwestycyjne

Sprawdź jakie fundusze mają największy potencjał zysku i w co warto inwestować!

 


 

ver. 4.23Copyright 2019 Union Investment TFI S.A.. All rights reserved