1544616804630 polski angielski
1. Co to jest serwis transakcyjny?
2. Czy korzystanie z serwisu transakcyjnego wiąże się z jakimiś opłatami?
3. Kto może zarejestrować się w serwisie transakcyjnym?
4. W jaki sposób mogę zarejestrować się w serwisie transakcyjnym?
5. Czy na swój adres e-mail otrzymam potwierdzenie wypełnienia formularza rejestracyjnego?
6. W jakim czasie od rejestracji powinienem dokonać wpłaty na konto subfunduszu?
7. Co się stanie, jeśli pierwszej wpłaty na konto wybranego subfunduszu dokonam z innego rachunku niż podany podczas rejestracji?
8. Czy rejestrując się w serwisie transakcyjnym mogę zaktualizować swoje dane?
9. Co się stanie, jeśli podczas rejestracji podam inne dane niż te zapisane w bazie Union Investment?
10. Co się stanie, jeśli dane firmy podane w formularzu rejestracyjnym dla klientów instytucjonalnych nie będą zgodne z informacjami w rejestrze przedsiębiorców (KRS on-line)?
11. Czy wypełniając ponownie formularz rejestracji mogę zaktualizować dane dostępu do serwisu?
12. Po jakim czasie od wypełnienia formularza będę mógł korzystać z serwisu?
13. Jak aktywować dostęp do swojego konta w serwisie transakcyjnym?
14. Jak długo ważny jest link aktywacyjny?
15. Jak aktywować dostęp do serwisu transakcyjnego, gdy link aktywacyjny wygasł?
16. Co mam zrobić, jeśli po zalogowaniu nie widzę żadnych swoich danych?
17. Czy mogę zmienić identyfikator i hasło na bardziej przyjazne i łatwiejsze do zapamiętania?
18. Co mam zrobić, gdy zgubię identyfikator lub hasło?
19. Co mam zrobić, gdy wpiszę błędny kod jednorazowy?
20. W jakiej formie będą mi dostarczane kody jednorazowe do autoryzacji zleceń?
21. Jak mogę nabyć jednostki subfunduszu?
22. W jaki sposób mogę dokonać wpłaty z tytułu nabycia wybranego subfunduszu?
23. Jak mogę wycofać środki z subfunduszu (dokonać zlecenia odkupienia)?
24. Jak mogę dokonać zlecenia zamiany lub konwersji?
25. Czy będę dostawać potwierdzenia dokonywanych przeze mnie transakcji?
26. W jaki sposób mogę zmienić formę otrzymywanych potwierdzeń?
27. Czy mogę wycofać zlecenie już autoryzowane?
28. Co umożliwia mi opcja „Lista zleceń oczekujących na autoryzację”?
29. Gdzie znaleźć informacje na temat transakcji, która została wykonana?
30. Czy mogę otworzyć IKE lub IKZE przez Internet?
31. Czy w serwisie transakcyjnym mogę zmienić wariant lub alokację środków w IKE lub IKZE?
32. Jakie dyspozycje są dostępne przez Internet?
33. Jak zaktualizować dane podane wcześniej w umowie o korzystanie z serwisu transakcyjnego?
34. Chciałbym korzystać z serwisu transakcyjnego razem z żoną. Czy jest to możliwe?
35. Czy z serwisu transakcyjnego może korzystać również mój pełnomocnik?
36. W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo danych do logowania?
37. W jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo kodów do autoryzacji?
38. Jak bezpiecznie korzystać z serwisu transakcyjnego?
39. Jak chronić komputer przed złośliwym oprogramowaniem?
Aktualności
RODO w Funduszach Union Investment

Informacja o zmianach w przetwarzaniu Państwa Danych Osobowych

 

Jak bezpiecznie inwestować on-line?

Zadbaj o bezpieczeństwo Twoich danych.

 

 

Typy inwestycyjne

Sprawdź jakie fundusze mają największy potencjał zysku i w co warto inwestować!

 


 

ver. 4.20Copyright 2018 Union Investment TFI S.A.. All rights reserved